Spoštovani uporabniki!
Prihaja čas nizkih temperatur, ko je potrebno posebno pozornost namenjati tudi zaščiti vodomera in drugih izpostavljenih delov vodovodne instalacije pred zmrzaljo.
Vse vodomere, ki niso vgrajeni v notranjih prostorih oziroma toplotno izoliranih jaških, je potrebno dodatno zaščititi z ustreznimi izolativnimi materiali, ki ne vpijajo vode, in morebitno dodatno zaščito po prenehanju nevarnosti zmrzali tudi odstraniti iz vodomernih jaškov.
Prosimo vas, da v zimskem obdobju pogosteje spremljate stanje vodomera, saj boste tako hitreje odkrili morebitne poškodbe in tako preprečili dodatne stroške, ki bi ob tem nastali.
V kolikor kljub vsemu opazite, da je prišlo do poškodbe vodomera, nas o tem nemudoma obvestite na telefonsko številko 07/34 81 283 ali dežurno telefonsko številko 031 626 360. Poškodovani vodomer lahko na stroške uporabnika zamenja le izvajalec javne službe oskrbe s pitno vodo.
Da bi se izognili morebitnim neprijetnostim ob obdobnih popisih oziroma poračunih, do katerih lahko pride zaradi poškodbe vodomera, vam predlagamo, da nam mesečno sporočate stanje porabe vode. To lahko storite na že znane načine, in sicer preko naše spletne strani oziroma spletne aplikacije E–PORTAL in na telefonsko številko 07/34 81 286, najkasneje do 20. v mesecu.